جستجو کردن

خرید انواع واسکازین ماشین با بهترین قیمت

واسکازین ماشین محصولی استاندارد است که باعث می شود گیربکس عملکرد بهتری داشته و وظیفه آن روان کاری قطعات می باشد.

واسکازین ماشین

واسکازین ماشین

انواع واسکازین ماشین نقش عمده ای در عملکرد خودرو دارد و باعث می شود گیربکس آن از عمر بالاتر و ماندگاری بهتری برخوردار باشد.

این نوع روغن دارای غلظت بسیار مناسبی است که استفاده از آن باعث می شود قطعات آن بهتر و روان تر حرکت کنند و قطعات آن دچار سایش نشود.

این محصول توسط برندهای مختلفی تولید می گردد که در تولید انواع آن تمام استانداردهای لازم به خوبی رعایت می شود.

واسکازین دارای گرانروی بسیار خوب و مناسبی است به گونه ای که کارکرد گیربکس را بهتر می کند و باعث می شود قطعات مختلف مقاومت بالاتری داشته باشند.‌

مشخصات واسکازین ماشین

مشخصات واسکازین ماشین

واسکازین ماشین دارای مشخصات خاصی است که آن را از سایر روغن های ماشین جدا می کند.

این محصول اعلا از بهترین ترکیبات تهیه شده است به گونه ای که قادر است هم از کیفیت قطعات محافظت کند و هم دما را ثابت نگه دارد.

واسکازین دارای گرانروی مناسبی است و با روان کردن حرکت قطعات به بهترین صورت از سایش آن ها جلوگیری می نماید.

این نوع روغن تقریبا به رنگ قرمز مایل به سیاه است و هر چه تازه تر باشد شفافیت بالاتری دارد و خیلی خوب و راحت در قسمت های مختلف گیربکس و قطعات آن نفوذ می کند.‌

انواع این محصول به صورت کاملا استاندارد در برندهای متفاوت تولید می گردد.

خرید واسکازین ماشین

خرید واسکازین ماشین

برای خرید واسکازین ماشین باید نکاتی را مد نظر قرار داد چرا که این محصول برای عملکرد بهتر و بالا بردن دوام قطعات بسیار مهم است.

هنگام انتخاب و خرید واسکازین خودرو همیشه به دنبال خرید کیفیت برتر باشید چرا که بهتر می تواند از خودروی شما در برابر سایش، گرما و فشار محافظت کند.

مطمئنا برندهای معتبر کارایی بهتری دارند، پس در انتخاب این محصول همیشه برندهای که آشناتر هستند را انتخاب نمایید.

برای انتخاب انواع واسکازین خودرو به استاندارد بودن آن توجه نمایید و با توجه به نوع ماشین از فروشندگان معتبر بهترین کیفیت را انتخاب نمایید.

قیمت واسکازین ماشین + خرید و فروش

قیمت واسکازین ماشین + خرید و فروش

قیمت واسکازین ماشین را نوع و برند آن مشخص می نماید و از آنجایی که در انواع مختلف و بسته بندی های متنوع تولید می گردد نرخی متفاوت نیز دارد.

برندها و میزان کیفیت نقش اساسی در تعیین نرخ واسکازین خودرو دارد و بعضی از برندهای معتبر و خوشنام با برندهای دیگر تفاوت قیمت زیادی دارند.

انواع این محصول را می توان با قیمت مناسب از مراکز پخش اصلی و فروشندگان اصلی خریداری نمود.

قیمت انواع واسکازین یک لیتری ماشین بین 120/000 تا 550/000 تومان می باشد که تفاوت قیمت آن به برند و نوع ماشین بستگی دارد.

با انتخاب مجموعه ما و تماس با برترین مشاوران فروش در این سایت می توانید با قیمت مناسب بهترین کیفیت را با اطمینان خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *