جستجو کردن

خرید و قیمت روز روغن موتور بهران

روغن موتور بهران جزء یکی از برترین برندهای بازار بیشتر برای روان کاری خودرو و افزایش طول عمر قطعات آن مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن موتور بهران

روغن موتور بهران

برند بهران در حوزه تولید انواع محصولات خودرو در حال فعالیت است، استفاده از روغن های با کیفیت سبب شده میزان تقاضای بالاتری در مقایسه با دیگر برندها داشته باشد.

این روغن ها ترکیبی از روان کننده ها هستند که استفاده از آن ها در موتور خودرو از فرسایش و اصطکاک بین قطعات جلوگیری می کند، پایه این محصول نفت خام می باشد، انتخاب نوع روغن موتورها با توجه به نوع خودرو متفاوت است.

روغن موتور بهران در حجم های چند لیتری و در بسته بندی های پلاستیکی به بازار عرضه می شوند، در ادامه بیشتر با این محصول کاربردی آشنا خواهیم شد.

مشخصات روغن موتور بهران

مشخصات روغن موتور بهران

اکثر روغن موتورهای بهران دارای رنگی زرد و شفاف هستند، عدم استفاده از مواد بی کیفیت یکی از بارزترین ویژگی های این محصول محسوب می شود.

به کار بردن روغن بهران می تواند از آسیب به قطعات خودرو جلوگیری کند در نتیجه طول عمر وسیله نقلیه نیز به طبع آن افزایش خواهد یافت.

این محصول نه تنها نقش روان کاری موتور را بر عهده دارد بلکه می تواند ذرات و آلودگی های موجود در موتور را به فیلترها منتقل نماید.

روغن موتور همچنین خاصیت ضد زنگ نیز دارد به همین سبب از زنگ زدگی قطعات جلوگیری می کند.

خرید روغن موتور بهران

خرید روغن موتور بهران

برای کسب اطلاعات در مورد خرید روغن موتور بهران بهتر است نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  • توجه به مهر استاندارد حک شده بر روی بسته بندی یکی از معیارهای مهم در مورد کیفیت محصول است.
  • استفاده از روغن موتورهای تاریخ گذشته علاوه بر نداشتن کارایی می تواند آسیب های زیادی به موتور خودرو وارد نماید.
  • توجه به رنگ این محصول نیز دارای اهمیت است، این نوه روغن معمولا دارای رنگی زرد و یا طلایی بوده که بسیار شفاف نیز هست.
  • توجه به مواد به کار رفته در تولید روغن می تواند شما را در داشتن خریدی مناسب راهنمایی نماید.

قیمت روغن موتور بهران + خرید و فروش

قیمت روغن موتور بهران + خرید و فروش

روغن موتورها با توجه به تعدد برند موجود در بازار دارای رنج قیمتی گسترده ای هستند، این محصول بر پایه نفت تولید می شود که در این چند سال اخیر به سبب افزایش فرآورده های نفتی قیمت آن نیز افزایش یافته است.

افزایش تقاضای این محصول در آینده ممکن است تاثیر زیادی در بالاتر رفتن قیمت روغن موتور بهران داشته باشد، این روغن در حال حاضر به صورت لیتری و با قیمتی بین 12 الی 17 هزار تومان معامله می شود.

معیارهایی چون میزان حجم محصول، نوع بسته بندی، برند و درصد خلوص می توانند در افزایش و یا کاهش قیمت روغن موتورها نقش داشته باشند.

فروشگاه ما این امکان را به مشتری می دهد تا بتواند این محصول را در نهایت کیفیت و با نازل ترین قیمت موجود در بازار تهیه کند، جهت ثبت خرید خود می توانید با شماره تلفن های مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *