جستجو کردن

مرجع قیمت انواع واسکازین بهران + خرید ارزان

واسکازین بهران از محصولاتی است که کارایی مهم و حیاتی را در اتومبیل ها بر عهده دارد و با قیمتی بسیار مناسب فروخته می شود.

واسکازین بهران

واسکازین بهران

بهتر است بدانید که واسکازین یا روغن دنده گیربکس از محصولات کاربردی و مهم برای انواع خودرو ها با مدل های مختلف می باشد که شرکت های زیادی تولید این محصول را انجام می دهند تا نیاز بازار به خوبی تامین گردد.

شرکت بهران یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین شرکت های تولید کننده واسکازین می باشد که از اولین روز های کاری خود محصولاتی درجه یک را به تولید رسانده و به بازار داخلی و حتی خارجی ارائه می نماید.

این محصول از مواد اولیه کاملا درجه یک تولید می شود و هیچ گونه ماده شیمیایی مضر و ناخالص در آن وجود ندارد پس مصرف کنندگان می توانند با خیال راحت آن را تهیه و مورد استفاده قرار بدهند.

مشخصات واسکازین بهران

مشخصات واسکازین بهران

از مشخصات واسکازین برند بهران می توان به بسته بندی اصولی و درجه یک آن اشاره داشت.

بدین گونه که ظرف مخصوص در نظر گرفته شده از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و مانع از نفوذ عوامل مخرب زا به داخل محصول می شود.

این روغن غلظت استاندارد و مناسبی دارد که این ویژگی مهم موجب شده تا در حین استفاده از آن هیچ مشکلی ایجاد نشود پس این مورد یک مزیت فوق العاده به حساب می آید.

محصول مورد نظر خاصیت ضد سایش و زنگ زدگی دارد و در کنار این موارد استفاده از آن موجب کاهش میزان بار و فشار وارده می شود که این یک مشخصه مهم دیگر است.

این نمونه قادر است روغن و آب را به بهترین شکل ممکن از یکدیگر جدا کرده و مانع از آسیب رسیدن به قطعات خودرو شود.

خرید واسکازین بهران

خرید واسکازین بهران

برای خرید واسکازین بهران با بهترین کیفیت مستلزم رعایت برخی نکات مهم و کاربردی هستید.

یکی از این نکات، توجه به تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی بسته بندی می باشد زیرا این نکته بسیار حائز اهمیت بوده و موجب حرکت بهتر و سلامت خودرو می شود.

حتما از اصل بودن برند محصول مطمئن شده و سپس نسبت به خرید اقدام کنید زیرا همواره افرادی متقلب سعی دارند تا با ارائه نمونه های درجه دو و بی کیفیت به جای محصولات اصل مشتریان را گمراه کنند.

بسته بندی واسکازین می بایست کاملا محکم بوده و درب آن نیز پلمپ شده باشد تا در زمان انتقال و یا مصرف روغن از ظرف نشتی پیدا نکند و در نهایت کیفیت و کارایی نمونه نیز با قرار گرفتن در شرایط مختلف دچار مشکل نشود.

قیمت واسکازین بهران + خرید و فروش

قیمت واسکازین بهران + خرید و فروش

به دلیل نوسانات موجود در بازار خرید و فروش، تغییر شرایط اقتصادی و تورم، پیدایش و اعمال تحریم های جدید، مخارج صرف شده برای تولید قیمت واسکازین بهران به طور متغیر تعیین می گردد.

بازه قیمتی که به تازگی برای این محصول در نظر گرفته شده است از 75 هزار تومان آغاز و تا 280 هزار تومان ادامه دارد.

اما باید ذکر کرد که این بازه به ازای مقادیر 1 تا 2.5 لیتری مشخص و اعلام گردیده است‌.

کسانی که به دنبال یک روش خرید آسان و در عین حال مطمئن هستند می توانند بدون معطلی و اتلاف هزینه همین الان وارد این سایت شده و از طریق پل ارتباطی موجود با کارشناسان فروش تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *